Dit was het dan

Standaard

Vier maanden lang heb ik mogen genieten en kunnen balen van de Amerikaanse cultuur. Al was het gelukkig vooral genieten natuurlijk! Nog nooit heb ik zoveel in zo’n korte periode geleerd. Zowel persoonlijk als qua kennis en vooral qua Engels. Het was een ervaring die ik niet in een blog kan beschrijven, zo geweldig. Iedereen die de kans krijgt om zoiets te doen, MOET het ook doen. Je zal de rest van je leven spijt hebben als je het niet doet.

Nu moet ik afscheid gaan nemen van al dit moois, maar zoals Dr Seuss heel wijs zegt: ‘don’t cry because it’s over, smile because it happened.’ En dat is precies wat ik ga doen voor de rest van mijn leven.

Hieronder een filmpje van twee Nederlandse medestudenten dat op een prachtige manier samenvat hoe we het hier hebben gehad.

 

 

Plaats een reactie